Aanpassing beleid coronavirus

20/5/2020 Bedrijfsnieuws Nieuwsoverzicht

Inmiddels is het omgaan met het coronavirus en bijbehorende maatregelen, onderdeel geworden van onze samenleving en onze bedrijfsvoering. Door het goed naleven van de maatregelen die wij hebben getroffen en de manier waarop wij het een en ander hebben ingericht kunnen ook wij, in lijn met het landelijke beleid, enkele van onze maatregelen versoepelen.

Voor het afhalen van goederen gelden de volgende richtlijnen:

  • Bestellingen dienen 1 werkdag van te voren aan de verkoopafdeling doorgegeven te worden met de gewenste afhaaldatum en tijd (aan de afhaallocatie is het plaatsen van een bestelling niet mogelijk);
  • Na het plaatsen van uw bestelling wordt bevestigd wanneer uw bestelling gereed zal zijn om af te halen;
  • Bij de afhaallocatie mag maximaal 1 klant tegelijk naar binnen;
  • Bij het laden wordt verder geen handmatige assistentie verleend. Waar van toepassing worden pakketten met de heftruck geladen;
  • Afhalen is op werkdagen uitsluitend in overleg mogelijk van 08:00 uur tot 16:30 uur.

Door de aanhoudend uitzonderlijke situatie bestaat nog steeds de mogelijkheid dat levertijden van specifieke producten en productgroepen kunnen oplopen door vertragingen bij onze leveranciers. Mogelijke afwijkende levertijden als ook overige afwijkende condities worden met u besproken als dit aan de orde is voor uw bestelling.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en houden u uiteraard bij veranderingen op de hoogte.